воскресенье, 20 декабря 2015 г.

        Анотація: Поданий проект екологічного спрямування, який дозволяє сформувати та розвинути знання учнів про природу, про взаємозв’язки людини з природою, стимулює інтерес до проблем екології, формує бажання захищати тваринний і рослинний світ, виховує екологічну культуру майбутнього господаря нашого спільного дому – планети Земля.


Технологічний паспорт проекту.

Тип проекту:

За основною діяльністю—змішаний (пошуково-дослідницький);
За характером контактів—серед дітей одного віку;
За характером координації—з безпосередньою координацією;
За предметною галуззю — в межах предметів «Природознавство», «Образотворче мистецтво».
За формою проведення — змішаний (дослідження, спостереження, узагальнення);
За тривалістю—довготривалий (листопад—квітень);

Проблематизація.
В навчально-виховному комплексі з 2000 року була під вікном класу годівничка. Протягом довгих зим діти підгодовували пташок та спостерігали за їхньою поведінкою. Проте, в цьому році годівничка зламалась і виникла нагальна потреба її замінити.

Мета проекту:
Виховання екологічних компетентностей учнів, впровадження інформаційних компетентностей школярів у навчальновиховний процес.

Навчальні цілі та очікування:

-розширити і уточнити знання дітей про птахів;
- сформувати уявлення про спосіб життя птахів нашої місцевості взимку;
- виготовити нову годівничку;
- виховувати бережливе ставлення до пернатих друзів;
- активізувати бажання допомогти їм в холодну пору року
- розвивати дослідницьку діяльність учнів;
- вести спостереження за конкретним видом птахів

Планування і реалізація проекту

I.Підготовчий етап

Pозробити напрям роботи, обговорити з дітьми (1-7 листопада).

ІІ етап - Планування

Cкладання вчителем плану дій, підготовка необхідних матеріалів для проведення проекту (7-15листопада).

ІІІ етап - Реалізація

Виготовлення годівничок, конкурси, виготовлення листівок, буклетів тощо.
Діяльність учнів:
- дізнаються про зимуючих птахів з енциклопедій, інернету, довідників, художньої літератури, зі скарбнички народної мудрості;
- з’ясовують, які годівниці потрібні для зимуючих птахів, які матеріали потрібні, як їх виготовити;
- виготовляють годівниці та розвішують їх на пришкільній ділянці;
- добирають корм для зимуючих птахів;
- складають рецептурну книгу кормів для птахів;
- випускають листівки «Допоможіть птахам взимку», буклет «Різновиди годівничок», «Зимуючі птахи»;
- проводять конкурс малюнків, поробок з пластиліну «Пташиний світ»;
- готують статтю на сайт навчального закладу «З турботою про птахів»;
- оформлюють стіннівку «Нагодуй пташку».


ІV етап - Захист проекту


Узагальнення та захист проекту. Узагальнення—виготовлення портфоліо, підготовка до виступу перед товаришами. Проведення години спілкування.

Фотозвіт: